Connexion
Les Bookmarks
Petites annonces
Retour au site
Rechercher
Se connecter pour vérifier ses messages privés FAQ Liste des Membres Forum alfa romeo passion Index du Forum
profile.php?mode=register&sid=27c4fa65fa43825506e08157efd70d27

165263059 visiteurs depuis le 05/01/2006

Forum alfa romeo passion Index du Forum » Le bistrot des alfistes » Hi, My name is NJ Angel and I am from the US Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4, 5  Suivante
Poster un nouveau sujet  Répondre au sujet Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant 
MessagePosté le: 13/10/2004 17:19 Répondre en citant
bugpat
Tombeur de boite

Hi NJ Angel,

Welcome on our forum. I gave a look at yours, and found it funny (good mood).
But I have to warn you, and you must follow this advice : don't read us too often, cause you will finish as an Alfa Romeo enthusiast too !!! And it will be really more difficult in your country !  Laughing  Laughing  Laughing

Et pour ceux qui voudraient jeter un oeil : la bonne adresse c'est :
http://www.chronologie4.com/phpBB2/
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Re: assez d'accord...
MessagePosté le: 13/10/2004 17:42 Répondre en citant
NJ Angel
Petit nouveau

djfizz a écrit:
NJ Angel a écrit:
Sale Gosse a écrit:
belle image de la france......
no comment

Sale,
Thanks for coming over to the US site.  You are  welcome any time.  I don't judge all by just one person.. so its okay if he is the way he is, you can't change people.

If we could learn to get along with each other, the world would be a better place.  

Angel  

Please explain this to your actual president... but I would not expand myself into too much politics, it would degenerate and would have no place in this forum...

Regards,
J.

Hi.. not everyone in the US likes Mr. Bush.. Hopefully we will get him to move out of the White House on Nov. 2nd.  Keep your fingers crossed.  

Angel
MessagePosté le: 13/10/2004 17:44 Répondre en citant
NJ Angel
Petit nouveau

bugpat a écrit:
Hi NJ Angel,

Welcome on our forum. I gave a look at yours, and found it funny (good mood).
But I have to warn you, and you must follow this advice : don't read us too often, cause you will finish as an Alfa Romeo enthusiast too !!! And it will be really more difficult in your country !  Laughing  Laughing  Laughing

Et pour ceux qui voudraient jeter un oeil : la bonne adresse c'est :
http://www.chronologie4.com/phpBB2/

Bugpat:

I'm glad you came over to our forum.. we are a very friendly bunch, next time register and enjoy, all the ladies would love to talk with you..

Angel
MessagePosté le: 13/10/2004 18:01 Répondre en citant
Balocco
Apprenti vidangeur

Hi,

this is a symbol we all know here on this forum because it is on all the racing cars of the alfa romeo brand :

It's universally known as a symbol of chance so i transmit it to you in order that your prevision for nov. 2nd became true !!!   Wink
I also came to have a look at your forum place ...  Shocked never seen such a forum with so many different threads ! impressive ! ...  the subjects you seem to enjoy are a bit far from the speciality we deal with right here ! lol   Wink but i don't think many of us will complain ...  Twisted Evil
I lack of time today but i will probably join your community later ... let's say it will give me a better understanding of the american society ! hum
see you
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
MessagePosté le: 13/10/2004 19:11 Répondre en citant
NJ Angel
Petit nouveau

Balocco a écrit:
Hi,

this is a symbol we all know here on this forum because it is on all the racing cars of the alfa romeo brand :

It's universally known as a symbol of chance so i transmit it to you in order that your prevision for nov. 2nd became true !!!   Wink
I also came to have a look at your forum place ...  Shocked never seen such a forum with so many different threads ! impressive ! ...  the subjects you seem to enjoy are a bit far from the speciality we deal with right here ! lol   Wink but i don't think many of us will complain ...  Twisted Evil
I lack of time today but i will probably join your community later ... let's say it will give me a better understanding of the american society ! hum
see you

Hi Balocco,

Thank you for your gift, and your welcome! I also hope it gives us luck to get a new administration.

Thank you for coming to our forum, yes, it is quite different from yours. LOL!!! We are very nice people, sometimes we do go overboard, but it is all in fun.  Next time you are there, please register and stay awhile.  I would love to see you become a member of our community.

Angel

MessagePosté le: 13/10/2004 19:55 Répondre en citant
gtv30
Taré du trêfle

Sale Gosse a écrit:
belle image de la france......
no comment

look at the picture that to the low of your has post then you will say idiocies

no comment
en plus je ne vois pas ce que fait ce post ici mais bon
le dire c'est bien le faire c'est mieux
MessagePosté le: 13/10/2004 20:01 Répondre en citant
Balocco
Apprenti vidangeur

gtv30 a écrit:

dis le en français parce que là qu'on soit français ou autre on comprends rien ... t'as un problème avec les étrangers ou quoi ? qu'est ce qui justifie tant d'animosité ?
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
salut
MessagePosté le: 13/10/2004 20:31 Répondre en citant
dinamo
Taré du trêfle

une photos serais le bien venu car moi je comprend que dale au englinshhhh...........

et les gars vous etes amoureux ou koi?????????
La vitesse est la forme d extase que la technologie a fait cadeau à l homme
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail
MessagePosté le: 13/10/2004 20:32 Répondre en citant
gtv30
Taré du trêfle

Balocco a écrit:
gtv30 a écrit:

dis le en français parce que là qu'on soit français ou autre on comprends rien ... t'as un problème avec les étrangers ou quoi ? qu'est ce qui justifie tant d'animosité ?

évidemment si tu te sers d'un traducteur tu ne comprendras rien vu que c’est effectivement presque intraduisible en anglais

il est écrit : avant de parler regarde l’image qui est au bas de tes post plutôt que de dire des idioties
no comment
Re: salut
MessagePosté le: 13/10/2004 20:38 Répondre en citant
gtv30
Taré du trêfle

dinamo a écrit:
une photos serais le bien venu car moi je comprend que dale au englinshhhh...........

et les gars vous etes amoureux ou koi?????????

non Dinamo je pense simplement que certain veulent se faire mousser,

moi hier soir j'ai bien déliré sur ce post en allument l'américain pas plus, ce n'est sûrement pas un américain ni une américaine mais un gars qui veut jouer, alors jouons  Very Happy

mais comme toujours il y en a qui se pose en donneur de leçons
MessagePosté le: 13/10/2004 20:47 Répondre en citant
Thigre-33-16v
Apprenti vidangeur

Excuse moi gtv30,mais tu es sûr de savoir parler anglais, car si au début j' avais des doutes sur mes capacités , mais en fin de compte je crois pas que celà ne vienne de moi. Si tu le peux, écris aussi en français, un peu comme çà.
Excuse me gtv30, but are you sure to really speak english,cause if at the begining I thought that i was unable to understand, i realise that it's not my fault.If you can do it, write in french too, like that!
Gtv 2.0 1982
MessagePosté le: 13/10/2004 20:49 Répondre en citant
Thigre-33-16v
Apprenti vidangeur

J' avais pas lu ton post, gtv30, alors ta choucroute avec l' anglais, c' était volontaire???
Gtv 2.0 1982
MessagePosté le: 13/10/2004 20:51 Répondre en citant
NJ Angel
Petit nouveau

Thigre-33-16v a écrit:
Excuse moi gtv30,mais tu es sûr de savoir parler anglais, car si au début j' avais des doutes sur mes capacités , mais en fin de compte je crois pas que celà ne vienne de moi. Si tu le peux, écris aussi en français, un peu comme çà.
Excuse me gtv30, but are you sure to really speak english,cause if at the begining I thought that i was unable to understand, i realise that it's not my fault.If you can do it, write in french too, like that!

Hi Thigre-33-16v

Why is this guy so angry with me.. What did I do to him??  I didn't in any way ask him to answer any of my posts..  What is he saying????

Angel

MessagePosté le: 13/10/2004 20:58 Répondre en citant
Thigre-33-16v
Apprenti vidangeur

Hi Laurie.
If i'd understand what he said, gtv30 thought that your post is a big joke; he don't believe that you're NJ Angel, New Jersey

Thierry
Gtv 2.0 1982
MessagePosté le: 13/10/2004 21:04 Répondre en citant
Balocco
Apprenti vidangeur

gtv 30 ... ton anglais est déplorable et si je ne comprends rien à ce que tu écris c'est parce que ça n'a aucun sens ... quand à cette personne ce n'est pas un homme  et elle vient véritablement des états unis (jettes un oeuil sur le lien si tu veux en être sûr ... pour ce qui est de comment elle est arrivé ici peut importe ça n'a aucun sens d'insulter les gens comme ça !

NJ angel don't bother with gtv30 i don't understand why but this guy don't master english language well and he thinks you are faking us by pretending that you're an american girl lost on our forum ... according to him you're probably a man who make a joke  !    Rolling Eyes  that's just what i'm talking about a bit earlier : you won't find many people here with sufficient competences in english language to avoid misunderstandings and this site is not really the better place for meeting new people from france as it's very specialized ...
Hi, My name is NJ Angel and I am from the US
Forum alfa romeo passion Index du Forum » Le bistrot des alfistes